Anketa, povedena 2024. godine na više od 2500 odraslih osoba starijih od 18 godina koji sedmično streamaju video sadržaje barem jedan sat, otkrila je da 84 posto zaposlenih pripadnika generacije Z gleda TV emisije ili filmove dok radi, a 48 posto priznaje da su zbog toga lagali svojim kolegama ili šefovima.
Oko 53 posto ispitanika priznalo je da su odgađali posao kako bi dovršili seriju koju su maratonski gledali, dok je 52 posto izjavilo da ne žele raditi iz ureda jer bi tada propustili gledanje omiljenih sadržaja tokom radnog dana. Istodobno, 38 posto ispitanika reklo je da na radnom mjestu redovno gledaju svoje omiljene serije ili filmove.
Što se tiče navika gledanja sadržaja, 44 posto ispitanih tvrdi da serije i filmove gledaju s potpunom pažnjom, bez ometanja, dok 38 posto koristi streaming kao pozadinsku buku dok obavljaju druge zadatke, uključujući i rad.
Čak 59 posto izjavilo je da najčešće posežu za streamingom kada im treba mentalni odmor, nakon čega slijedi slušanje muzike (50 posto) i pregledavanje društvenih mreža (38 posto). Više od polovine (57 posto) ispitanika gleda TV sadržaje i filmove od jednog do tri sata dnevno, dok 38 posto gleda više od tri sata dnevno, prenosi Index.hr.
(Vijesti.ba)