17.02.2025 / 10:06 Zanimljivosti - Inovativan pristup

Kako Lego stvara jedinstvena iskustva u trgovini?

Kako Lego stvara jedinstvena iskustva u trgovini?
Foto: Lego
Prošle godine, Lego je svoju radnju Battersea Power Station u Londonu transformisao u cvjećaru.

Svo cvijeće je, naravno, napravljeno od Lego kockica, a zaposleni su sastavili 220 kompleta kako bi stvorili "Cvjećar".

To je zato što se fizički maloprodajni prostori mogu smatrati medijskim kanalom, mjestom za pripovijedanje i načinom na koji kupci mogu vidjeti i komunicirati s brendom. I dok se iskustva mogu stvarati unutar trgovine, zaposleni omogućavaju pripovijedanje.

Prošle jeseni, kompanija je počela s održavanjem radionica na temu igara, digitalno i na odabranim lokacijama. Lego je također eksperimentirao sa livestreamingom i otkrio da bi najbolji mogući studio za taj poduhvat mogli biti njegove vlastite trgovine.

„Mi već imamo proizvod. Imamo set”, kažu iz Lega. Kompanija je također otkrila da su njeni zaposlenici voditelji prijenosa uživo.

“Oni rade sjajan posao razgovarajući sa klijentima svaki dan. Pa zašto im ne dozvoliti da budu na livestreamu? One su velike zvijezde. “Veoma su autentični. Volimo strast koju donose”, navode.

(Vijesti.ba)

Izdvajamo