Kompanija je lani prodala 2.39 miliona automobila i kombija, za četiri posto manje nego u 2023. Pad prodaje donekle je ublažen u četvrtom kvartalu zahvaljujući blagom oporavku kineskog tržišta.
Prodaja osobnih automobila u Kini pala je lani za sedam posto, uprkos oporavku u četvrtom tromjesečju kada je uvećana za tri posto.
Kina je najvažnije tržište za sve vodeće njemačke proizvođače automobila, ali probleme im u posljednje vrijeme zadaje žestoka domaća konkurencija, posebno u sektoru električnih vozila, i trgovinske napetosti.
Prodaja automobila na baterije u Kini snažno raste, ali ukupna je potražnja ipak slabija zbog posustajanja ekonomije.
Mercedes-Benz lani je prodao za 23 posto manje električnih vozila nego u 2023. godini, a u četvrtom tromjesečju pad je blago produbljen.
Njemački automobilski div Volkswagen (VW) izvijestio je u četvrtak da je u netom završenoj godini prodao za 1.4 posto manje automobila temeljnog brenda, uz 8.3-postotni pad isporuka u Kinu. Prodaja električnih vozila smanjila se za 2.8 posto.
"Godina 2024. bila je teška u cijelom svijetu, s obzirom na slabu ekonomiju, političke izazove i jaku konkurenciju, posebno u Kini", rekao je šef VW-ove prodaje Martin Sander.
(Vijesti.ba / HINA)