Audijevi menadžeri će slijediti istu liniju kao Mercedes i neće im biti potrebno dugo da promijene svoju strategiju. Cilj je da, umjesto premium, postanu luksuzni brend.
Nakon mnogo godina Audi je promijenio svoju filozofiju dizajna. Njemačka marka gubi tržišni udio na evropskom kontinentu, koji je direktno otišao u ruke njegovih rivala BMW-a i Mercedesa, pa su promjene bile očekivane.
Audi je dugo bio u zaostatku u pogledu onoga što prvo upada u oči. Prvi korak naprijed je već napravljen, ali ne i jedini, jer brend želi da se, što prije to bolje, riješi premijum etikete. Ovaj koncept, koji pruža dodatnu vrijednost koju drugi više nemaju, uklapa se u „novi“ Audi.
Veće cijene i veća prodaja
Audijev menadžment zna da je vrijeme da brend pređe u novu fazu, približavajući se najbližim konkurentima, prenosi Investitor me. Za sada su već obavili dio posla s penzionisanjem Audija A1 i Q2.
Zalaganje za veću ekskluzivnost i prestiž ima jasnu posljedicu: cijene će biti veće, a na to su već upozorili da ne bude iznenađenja. Tako da se pretpostavlja da će naredna generacija Audija A6 već biti prilično skupa.
Audi neće odustati od prodaje više automobila, čak i ako su skuplji. Njemački brend bi mogao da smanji obim prodaje i zadrži visoke cijene, ali taj potez ima jednako šanse za uspjeh kao i za neuspjeh.
Postoji srednji put i tu će Audi vjerovatno zauzeti stav. Povećat će cijene svojih automobila, ali će uključiti i luksuzniju opremu. Možda će prodati manje automobila, ali će profitna marža biti veća.
(Vijesti.ba)