Britanski biznis list The Financial Times potpisao je ugovor s OpenAI-, pridruživši se nizu medijskih kompanija koje su s američkim startupom utanačile uslove upotrebe medijskog sadržaja za podučavanje generativne umjetne inteligencije.
ChatGPT će dobiti pristup arhiviranom sadržaju londonskog dnevnika i surađivati s FT-om na razvoju novih proizvoda umjetne inteligencije, stoji u saopćenju dvije kompanije, objavljenom u ponedjeljak.
ChatGPT-jevi odgovori uključivat će i linkove na londonski list, dodaje se.
"Partnerstvom (sa ChatGPT-jem - op. ur.) želimo istražiti praktične rezultate sprege izvora vijesti i umjetne inteligencije", rekao je izvršni direktor FT Grupe John Ridding.
Skupina medijskih kompanija već je sklopila slične dogovore s američkim startupom za generativnu umjetnu inteligenciju, uključujući Axel Springer, Associated Press, Le Monde i Prisa Mediju.
Neke kompanije već koriste generativnu umjetnu inteligenciju pri kreiranju sadržaja. BuzzFeed je najavio da će koristiti AI za testove osobnosti, a New York Times je prošle godine upotrijebio ChatGPT za sastavljanje poruka za Valentinovo, napominje Reuters.
(Vijesti.ba)