Autoceste FBiH su objavile kako je počeo izbor izvođača radova za tunel Prenj, najsloženijeg građevinskog poduhvata i ključne dionice za cijeli Koridor Vc.
Tunel Prenj je tehnički najzahtjevniji i sa stajališta struke jedan od najkompleksnijih objekata u povijesti građevinarstva Bosne i Hercegovine, navode iz Autocesta FBiH.
Da bi građanima pojasnili o kakvom se projektu radi, iz Autocesta navode kako će autocesta od Sarajeva do Mostara uvelike skratiti putovanje.
- Poređenja radi trenutna dužina puta preko M-17 iznosi 113 km, dok će izgradnjom autoceste iznositi 82 km. Preciznije, vrijeme putovanja će se skratiti s dosadašnjih dva sat na nešto manje od jednog sat vožnje, što u konačnici dovodi do skraćenja puta od 31 km i uštede vremena za više od jednog sata, navodi se u priopćenju, kažu iz Autocesta.
No, ono što nisu rekli jeste činjenica da će u najboljem slučaju ovaj posao biti završen za najmanje sedam godina. Naime, radovi vi trebali početi naredne godine, a tunel bi se gradio još šest. Tako je barem nedavno najavio direktor ovog preduzeća Elmedin Voloder, koji se inače nalazi u direktnom sukobu interesa, jer je kao direktor firme Divel, koja se bavi projektovanjem cesta i mostova, na Koridoru 5C dobio milionske poslove od ovog javnog preduzeća.
S obzirom na iskustvo s najavama, dobro će biti i ako se sve okonča za 10 godina. Podsjetimo, jedan od Voloderovih prethodnika, a sada jedan od strateških saradnika, Jasmin Bučo je skraćenje puta od Sarajeva do Mostara kroz tunel Prenj najavljivao prije šest godina. U međuvremenu je Bučo sa izvršne pozicije u Autocestama, prešao na poziciju direktora Euroasfalta koji upravo radi dio dionice prema Mostaru i tu je već u kašnjenju preko dva mjeseca.
(Vijesti.ba)