... kako bi se izbjegla generacijska katastrofa”.
Sastanak je održan u organizaciji Organizacije Ujedinjenih naroda za obrazovanje, nauku i kulturu (UNESCO).
Kako svijet ulazi u drugu godinu života s pandemijom COVID-19, predstavnici UNESCO-a organizirali su ministarski sastanak na kojem se razgovaralo o naučenim lekcijama, najvećim rizicima s kojima se suočava obrazovanje i strategijama za potporu učenicima.
- Obrazovanje mora imati plan „B“ u slučaju daljnje tendencije pogoršanja epidemiološke situacije, ali i plan otvaranja škola čim to situacija dozvoli. Ovo, svakako, podrazumijeva veća ulaganja u resurse kojim će se osigurati zdravstvena sigurnost nastavnika, školskog osoblja i učenika - istaknula je ministrica Gudeljević, dodavši kako je jasno da je breme odgovornosti za izvođenje nastave, osim roditelja, i na nastavnicima i da su nastavnici heroji obrazovnog sektora u vremenu kada se svi borimo sa pandemijom COVID-a.
Vjerujem, dodala je ona, da ćemo zajedničkim naporima kako na lokalnom, tako i na globalnom planu uspjeti blagovremeno poduzeti adekvatne mjere kako bi osigurali što kvalitetnije i inkluzivnije obrazovanje za sve, obrazovanje prilagođeno “novoj realnosti”.
Na sastanku je globalna obrazovna zajednica imala priliku razmijeniti mišljenje o naučenim lekcijama i najvažnijim trenutnim izazovima, uz prezentaciju ključnih podataka.
Sastanak je simbolično održan baš na današnji datum jer je UNESCO 29. marta 2020. godine pokrenuo „Globalnu koaliciju za obrazovanje COVID-19“, kako bi podržao zemlje u povećanju njihovih najboljih praksi za učenje na daljinu i kako bi se došlo do djece i mladih koji su pod rizikom da se ne obrazuju u tijeku pandemije - saopćeno je iz Ministarstva civilnih poslova BiH.
(Vijesti.ba / FENA)