22.04.2025 / 14:01 Zanimljivosti - Zanimljive cifre
Koliko zapravo zarađuju influenseri u BiH?
Foto: Ilustracija
U posljednjih nekoliko godina, influenseri u Bosni i Hercegovini postali su značajan faktor u digitalnom marketingu, a njihova zarada varira u zavisnosti od broja pratilaca, angažmana publike i platforme koju koriste.
Zarada prema broju pratilaca
- 10.000 pratilaca: Prosječna cijena za jedan sponzorisani post iznosi oko 100 eura. Ako se uključi i story, cijena može porasti na 150 eura. U slučaju visokog angažmana publike (npr. 30% interakcije), cijena može dostići i 200 eura po objavi.
- 40.000–60.000 pratilaca: Influenseri u ovom rasponu mogu naplatiti između 250 i 400 eura po objavi, u zavisnosti od angažmana pratilaca.
- 100.000 pratilaca i više: Za profile sa ovim brojem pratilaca, cijena po objavi može se kretati od 400 do 800 eura, dok influenseri sa 150.000 do 200.000 pratilaca mogu tražiti između 800 i 1.000 eura po objavi.
A koji su to najčešći faktori koji utiču na zaradu te kako je TikTok postao značajna platforma za influensere u BiH? Čitajte na Biznis.ba.
(Vijesti.ba)