Direktor Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine (IDDEEA) Almir Badnjević sastao se danas u Londonu s predstavnicima HM Passport Office, ključne institucije Ujedinjenog Kraljevstva zadužene za izdavanje pasoša i upravljanje identifikacionim dokumentima.
Tokom sastanka razmatrane su mogućnosti unapređenja sistema izdavanja pasoša u BiH kroz digitalizaciju procesa, pri čemu su predstavnici HM Passport Office prezentirali svoje rješenje za online apliciranje za pasoše, koje omogućava bržu, efikasniju i sigurniju uslugu za građane.
Jedan od najvažnijih zaključaka sastanka je dogovor o budućoj saradnji, prema kojem će HM Passport Office pružiti podršku IDDEEA-i u razvoju digitalnih usluga za apliciranje za pasoše, nakon što zakonski okvir u BiH omogući uvođenje ovakvog sistema.
Implementacija digitalne aplikacije za pasoše značila bi značajno smanjenje administrativnih procedura, ubrzanje procesa izdavanja dokumenata, kao i poboljšanje dostupnosti usluga za građane Bosne i Hercegovine, posebno one koji žive u inostranstvu.
Ta inicijativa predstavlja još jedan korak ka modernizaciji javne uprave u BiH i usklađivanju s evropskim i međunarodnim standardima u oblasti identifikacionih dokumenata.
Saradnja s institucijama poput HM Passport Office dodatno potvrđuje opredijeljenost IDDEEA-e za implementaciju najnaprednijih tehnoloških rješenja koja će omogućiti građanima BiH efikasnije, sigurnije i jednostavnije upravljanje ličnim dokumentima.
IDDEEA će u narednom periodu nastaviti raditi na zakonskim i tehničkim preduslovima za realizaciju ovog projekta, uz kontinuiranu komunikaciju s nadležnim institucijama i međunarodnim partnerima, saopćeno je iz IDDEEA-e.
(Vijesti.ba / FENA)