Američka televizijska mreža CNN objavila je da otpušta oko šest posto svoje radne snage u sklopu uvođenja velikih promjena.
Menadžment te informativne novinske mreže koja postoji 45 godina, pored ostalog je najavio novu digitalnu strategiju i drugačiju postavku emisija radnim danima.
Izvršni direktor CNN-a Mark Thompson rekao je da će ta medijska kuća uskoro predstaviti i unapređenu uslugu striminga, redizajniran digitalni otisak i nove pretplatničke usluge.
“Naša matična kompanija ’Warner Bros. Discovery’ uložit će 70 miliona dolara u planove CNN-a, rekao je Tompson.
Najava otpuštanja znači da će oko 200 radnih mjesta biti izgubljeno, iako je Thompson u obavještenju osoblju saopštio da će biti uvedeno mnogo novih radnih mjesta, pa kompanija ne očekuje drastičan pad ukupnog broja zaposlenih do kraja godine, prenosi Bankar me.
“Promjene koje danas najavljujemo dio su odgovora ove sjajne novinske organizacije na duboke i nepovratne promjene načina na koji publika u Americi i širom svijeta konzumira vijesti”, napisao je Thompson u dopisu osoblju.
(Vijesti.ba)