Ministarstvo saobraćaja Južne Koreje najavilo je uklanjanje betonskog nasipa na aerodromu Muan, koji se smatra ključnim faktorom u pogoršanju posljedica avionske nesreće Jeju Aira prošlog mjeseca, najsmrtonosnije domaće avionske nesreće u zemlji, piše Reuters.
Istraga o uzrocima pada leta 7C2216, uključujući moguće sudare s pticama, još traje. Međutim, stručnjaci tvrde da je veliki betonski nasip koji stoji kao potporni zid za navigacione antene na kraju piste značajno doprinio težini nesreće.
U okviru prvih opsežnih reformi nakon nesreće, vlasti su najavile izmjene temelja ili prilagodbe za slične antene na sedam aerodroma, uključujući Muan i Jeju, kako bi bile manje opasne ili lako lomljive.
- Aerodrom Muan planira u potpunosti ukloniti postojeći beton i ponovo postaviti navigacijsku antenu u krhkoj strukturi - navodi se u saopćenju ministarstva.
Nesreća koja se dogodila 29. decembra odnijela je 179 života, dok su preživjela samo dva člana posade koja su sjedila u stražnjem dijelu aviona Boeing 737-800.
Video snimci pokazuju kako je avion velikom brzinom udario u betonsku strukturu nakon slijetanja bez spuštenog stajnog trapa, skliznuo sa piste i eksplodirao.
Kritike su upućene i dizajnu piste koji nije ispunjavao sigurnosne standarde, zbog čega su vlasti odlučile proširiti sigurnosne zone iza piste na najmanje 240 metara. Sigurnosna zona na aerodromu Muan bila je samo 200 metara prije nesreće.
Također, policija je saopćila da je Son Chang-wan, bivši predsjednik državne Korejske aerodromske korporacije, pronađen mrtav u svom domu u utorak, a sumnja se na samoubistvo.
Policija je izjavila da Son nije bio pod istragom u vezi s avionskom nesrećom niti je bio pozivan na ispitivanje.
Aerodrom Muan će ostati zatvoren do 18. aprila, saopćilo je ministarstvo u subotu.
(Vijesti.ba / FENA)