Apple je objavio svoju ovogodišnju prazničnu reklamu pod nazivom Heartstrings, koja, baš kao i ona iz 2013. godine pod nazivom Misunderstood, nosi emotivnu poruku. U reklami iz 2013. godine tinejdžer koji je bio kod porodice za Božić činio se previše zaokupljen svojim iPhoneom i zanemario porodicu.
Na kraju se ispostavilo da je snimao porodični video koji je zatim prikazao porodici
Ovogodišnja reklama Heartstrings počinje porodičnom scenom u kojoj je jasno da jedan član porodice ima problema sa sluhom. Ne može čuti što mu kći govori ili kako svira gitaru. No sve se mijenja kada mu žena daje AirPods Pro 2. Nakon što ih stavi, jasno čuje svoju kćer kako svira pjesmu Our House.
Reklama ističe novu funkciju slušnog aparata na AirPods Pro 2. Ove slušalice sada dolaze s nekoliko novih funkcija, kao što su test sluha, slušni aparat i zaštita sluha, prenosi Index hr. Test sluha pomaže korisnicima da otkriju moguće probleme sa sluhom, dok slušni aparat omogućava podešavanje zvuka za bolji doživljaj slušanja.
I'm so proud of the many teams across Apple developing powerful technologies that are improving people’s lives. The Hearing Aid feature on AirPods Pro 2 uses your personalized sound profile so you can hear the moments that matter. pic.twitter.com/DsGytAUQAR
— Tim Cook (@tim_cook) November 28, 2024
Reklama je već prikupila više od 9 miliona pregleda na YouTubeu. Tim Cook, CEO Applea, podijelio je isječak na X-u uz komentar: "Tako sam ponosan na mnoge timove diljem Applea koji razvijaju moćne tehnologije koje poboljšavaju živote ljudi."
Mnogi korisnici na X-u pohvalili su reklamu, ističući da predstavlja povratak zdravom i učinkovitom oglašavanju, a mnogi su priznali da su čak zaplakali. Elon Musk je pak komentarisao: "Ovo je cool."
(Vijesti.ba)