Ljudi svake godine s nestrpljenjem čekaju božićne reklame, koje su uglavnom fokusirane na porodične i društvene vrijednosti.
Brend John Lewis svake godine oduševljava toplom pričom. Prošle godine donio je dirljivu priču o udomljavanju, koja je oduševila društvene mreže.
Međutim ove godine je, ako je suditi po komentarima na X-u i YouTubeu, podbacio, prenosi Index.hr.
Reklama Johna Lewisa za Božić 2024. izazvala je podijeljena mišljenja. Mnogi su zbunjeni i razočarani. Ove godine brend se usredsredio na slavnu "tradiciju" žurbe i kupovanja božićnih poklona za voljene osobe u posljednji trenutak.
Reklama prati Sali, mladu ženu koja mahnito traži dar za svoju sestru Loren. Završava u John Lewis trgovini na Oxford Streetu u Londonu, petnaest minuta prije zatvaranja.
Dok je tražila dar, Sali razmakne haljine sa stalka u trgovini i uoči tajni prolaz koji je vodi do njenog doma iz djetinjstva. Sali odlazi na nostalgično putovanje kroz svoja sjećanja kako bi našla savršen poklon. Tokom putovanja sreće mlađu verziju svoje sestre, koja se mijenja kroz godine u ostatku reklame.
Njih dvije se na kraju susreću ispred trgovine, dok akustična verzija pjesme Sonnet Richarda Ashcrofta prati taj trenutak.
Mnogima se reklama ne dopada
Ellie Muir u recenziji reklame za Independent napisala je kako je reklama dirljiva počast sestrinskim odnosima. Međutim ne slažu se svi sa njom. Jedna korisnica X-a rekla je da je ova reklama Johna Lewisa njihova najgora dosad.
"Ova reklama je zbunjujuća, trebaju dobiti nagradu zbog toga", "Ovo neće nikoga rasplakati", "Božićna reklama Johna Lewisa je vrlo nezadovoljavajuća", "Uopće ne osjećam blagdanski ugođaj", "Opet su izostavili muškarce iz reklame", "Ne razumijem ovu reklamu", neki su od komentara po YouTubeu i X-u.
(Vijesti.ba)