Koliko je modularnost u autoindustriji prisutna, zorno pokazuje usporedba dva naoko itekako različita modela - velikog SUV-a i sportskog kompakta. Povezuje ih motor 2.0 TSI, koji sada i u Škodi razvija 265 KS ili 20 KS više od prethodnika. Veći je i maksimalni okretni moment, i to za 30 Nm, te iznosi 400 Nm. Uostalom, vlasnici Octavije RS to ionako dobro znaju.
U Kodiaqu je pogon usuglašen s DSG mjenjačem sa sedam stepeni prijenosa, što u kombinaciji pogona na sve točkove rezultira ubrzanjem do 100 km/h za 6.3 sekunde i maksimalnih 231 km/h, prenosi Index.
Danak je to većoj masi novog modela, ali i ulasku u premium segment kad je oprema u pitanju. Da, pored pogona s dodatnim načinima rada prema vrsti terena, vlasnik ovdje dobiva LED Matrix svjetla, ventilirana prednja sjedala, 13-inčni zaslon infotainmenta i još brdo sistema asistencije. Spomenimo i Canton audiosistem.
I još jedan detalj. Vjerovali ili ne, ova Škoda ima vidljiv dvostruki završetak ispuha, što se u VW grupi sve rjeđe viđa.
Cijena i tačan termin početka prodaje bit će naknadno objavljeni.
(Vijesti.ba)