Zbog pada broja prodanih električnih automobila pao je i njihov tržišni udio. U julu je iznosio 12.9 posto, a u istom mjesecu prije godinu dana 20 posto.
Analitičari smatraju da je za pad popularnosti električnih automobila, osim ukidanja subvencija, kriv nedostatak pristupačnih automobila na struju na tržištu. Prema podacima koje je objavila njemačka Savezna uprava za motorni saobraćaj, u julu su zabilježene ukupno 238.263 registracije novih ličnih automobila (-2.1%).
Prodano je:
- 83.405 benzinskih automobila (+0.1%)
- 79.870 hibrida/PHEV-a (+18.4%)
- 43.107 dizelaša (+1.4%),
- 30.762 EV-a (-36.8%)
- 1078 automobila na LPG (+8.8%)
- 3 automobila na CNG (-98.6%).
Iz mjeseca u mjesec pada prodaja električnih automobila u Njemačkoj, ali i u mnogim drugim evropskim državama.
"Primanje narudžbi za električne aute trenutno je izuzetno slabo. Stoga ne vidimo signale da će se situacija promijeniti", rekao je potpredsjednik Njemačkog udruženja proizvođača automobila (ZDK)Thomas Peckruhn.
Patrick Hummel, analitičar u UBS-u, rekao je da bi VW-ova zarada mogla pasti za 2 milijarde eura sljedeće godine kao rezultat slabe potražnje za električnim vozilima.
"Porast e-mobilnosti zasad se pokazao neodrživim. Tržište je izgubilo svaki zamah i mnogi kupci sumnjaju u budućnost električnih automobila", komentarisao je Constantin Gall, konsultant u Ernst & Youngu.
(Vijesti.ba)