07.03.2024 / 14:29 Svijet - Tehnološki div

Prodaja iPhone-a u Kini značajno pala

Prodaja iPhone-a u Kini značajno pala
Foto: Ilustracija
Prodaja Appleovog iPhonea u Kini pala je u prvih šest sedmica ove godine za 24 posto u odnosu na početak 2023., prema istraživačkoj kompaniji Counterpoint, odražavajući sve oštriju konkurenciju.

Američki tehnološki div suočen je sa žestokom konkurencijom kineskih rivala. Tako je prodaja Huaweija u istom razdoblju skočila za 64 posto, navodi se u izvještaju, prenosi HINA.

Ni Apple ni Huawei nisu odmah odgovorili na BBC-jev upit da komentarišu podatke.
 
Pored ponovnog rasta Huaweijeve prodaje u segmentu skupljih telefona, Apple pritišće i agresivna cjenovna politika kineskih Oppoa, Viva i Xiaomija, napisao je Mengmeng Zhang iz Counterpoint Researcha.

Uteg im je i pad kineskog tržišta u cjelini, za sedam posto, navodi se u izvještaju. Kina spada među najveća Appleova tržišta.

Huawei su godinama mučile američke sankcije, no, prodaja mu je porasla nakon što je u augustu lani lansirao seriju 5G mobitela Mate 60, iznenadivši analitičare budući da mu je onemogućen pristup ključnim čipovima i tehnologiji koji su potrebni za 5G mobilni internet.

Uz Huawei, samo je Honor bilježio rast prodaje u grupi pet vodećih brendova, prema izvještaju Counterpointa. Vivo, Xiaomi i Oppo prodali su manje mobitela nego u prvih šest sedmica 2023., navode u Counterpointu.

Izvještaj je pokazalo i da je Appleov udio u kineskom tržištu pametnih telefona pao na 15,7 posto, s 19 posto u prošloj godini, što znači da je pao sa drugog na četvrto mjesto.

Huawei se pak popeo na drugo mjesto, sa tržišnim udjelom od 16,5 posto, gotovo dvostruko većim nego prije godinu dana.

Vivo je zadržao poziciju proizvođača sa najviše prodanih mobitela, uprkos padu prodaje za 15 posto.

(Vijesti.ba)

Izdvajamo