Događaju prisustvuju brojni dužnosnici i direktori novinskih agencija iz arapske regije, Evrope, Azije, Afrike i Organizacije za islamsku saradnju (OIC).
Okrugli stol istaknuo je ulogu novinskih agencija u podršci budućim ekonomijama, promicanju inovativnih poslovnih koncepata i njihovoj spremnosti da se nose s ekonomskim sektorima u nastajanju. Također je istaknuta uloga medijskih profesionalaca u budućem poslovnom novinarstvu, kao i važnost medijskih partnerstava u poticanju razmjene iskustava i usavršavanju mladih medijskih profesionalaca, prenosi WAM.
Mohamed Jalal Alrayssi, direktor WAM-a, naglasio je ključnu ulogu novinskih agencija u promicanju budućih poslovnih koncepta i njihovom učinkovitom prenošenju javnosti. Istaknuo je kako medijski sektor bilježi izniman napredak u skladu s globalnim tehnološkim razvojem, s pojavom novih tehnologija u medijskom radu koje koriste umjetnu inteligenciju (AI) i podatke, što će oblikovati budućnost poslovnih medija.
Alrayssi je u izjavi rekao da je okrugli stol istaknuo četiri ključna pitanja, uključujući važnost uključivanja u nove ekonomske sektore, izazove i prilike koje proizlaze iz tih sektora, načine za poboljšanje poslovnog novinarstva i važnost jačanja strateških partnerstava između novinskih agencija i raznih medijskih kuća.
(Vijesti.ba / FENA)