Ono najzanimljivije je da potencijalni kvar ne oštećuje vozilo, već kućnu instalaciju. Naime, pri punjenju baterije može doći do pregrijavanja instalacije, topljenja utičnice, a u konačnici i požara.
Dobra je vijest da zasad nema informacija o nesretnim slučajevima, ali je zato Audi zaprimio 615 prijava klijenata, što je u konačnici i bio uzrok istrage.
U Audiju kažu da problem nije zabilježen kod korisnika koji koriste spori punjač na 110-voltnoj utičnici. Do pregrijavanja dolazi priključenjem na brži 220V/240V punjač, poznatiji kao Level 2 punjač. U kućama u kojima instalacije ne mogu podnijeti opterećenje može doći do problema uslijed prevelikog zagrijavanja kabela.
NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) izvještava da je u nekim slučajevima moguće da se rastopi kompletna utičnica, prenosi Index.
Problem je navodno detektiran još 2021. godine, a nakon što je utvrđeno da nema greške na automobilima, Audi je na sve primjerke stavio naljepnicu s upozorenjem za korisnike da provjere kućne instalacije. Druga opcija je bila naknadno smanjivanje snage punjenja za do 50%.
Opozivom će svi vlasnici dobiti nove kabele opremljene senzorom temperature, i to od drugog kvartala iduće godine.
(Vijesti.ba)