Dodao je i da će se postojeći Seatovi modeli nastaviti proizvoditi dok im ne isteknu tradicionalni životni ciklusi, ali će brend nakon toga biti ugašen kao proizvođač automobila. Ime će ostati i neće biti povučeno, a Volkswagen će naći drugu ulogu za njega. Umjesto toga, piše Revija HAK, firma će se vjerojatno okrenuti drugim rješenjima mobilnosti kao što su električni romobili.
Razlog za ovu odluku jest činjenica da je pretjerano ulagati u Seat i u Cupru, a potencijal zarade za Cupru u konačnici je daleko veći.
“U tu svrhu, VW Grupa će snažno ulagati u Cupru. Također, Cupru Formentor slijedit će Cupra Tavascan, a predstavili smo i novi početni model Cupra Urban Rebel, kao i električni sportski automobil Cupra DarkRebel”, izjavio je Schäfer.
Produkcijska verzija ovog automobila krenut će u proizvodnju 2025. u Seatovoj tvornici Martorell u Španiji, zajedno s blizancima iz drugih marki VW grupe, uključujući VW ID 2. Schafer je dodao da su španski kupci također dobro reagirali na Cupru te pritom naglasio da je Cupra i dalje najbrže rastuća marka u Europi.
Moguće je da bi i kultni Seat Leon mogao postati Cupra Leon već od rebrendiranja iduće godine.
(Vijesti.ba)