Nadogradnja bi trebala omogućiti lakši pregled cijena i recenzija, kao i pronalaženje izravnih poveznica za kupnju personaliziranih preporuka proizvoda.
Kako tvrde u OpenAI-ju, ti proizvodi neće biti oglasi, već će biti 'odabrani nezavisno'. Nova nadogradnja trebala bi postati dostupnom svim korisnicima tokom narednih nekoliko dana, prenosi Tportal.
Prošle godine predstavili su vlastitu tražilicu, koja je u međuvremenu postala jedna od njihovih najbrže rastućih značajki, s preko milijardu web pretraživanja u sedmici.
Google je i dalje daleko dominantan igrač u pretraživanju, s oko 89 posto globalnog saobraćaja. Ali, njegov udio na tržištu polako opada posljednjih mjeseci.
Amazon je prošle godine predstavio vlastitog pomoćnika za kupovinu, temeljenog na umjetnoj inteligenciji. Ima ga i kompanija Perplexity.
OpenAI je također predstavio značajku koja će omogućiti slanje SMS poruka putem chatGPT-ja za praćenje sportskih rezultata uživo i koja će u svojim odgovorima pružati više citata, piše BBC.
(Vijesti.ba)