Vijesti.ba već dvije godine pišu o ovoj nevjerovatnoj situaciji, jer je rok za izgradnju dionice istekao u februaru 2022. godine, a već 14 godina traju peripetije oko ove saobraćajnice.
"Iako je riječ o velikom i izuzetno važnom projektu za našu lokalnu zajednicu, Kanton Sarajevo, pa i Federaciju Bosne i Hercegovine, morali smo saslušati naše građane, njihove primjedbe i probleme. S menadžmentom JP Autoceste FBiH uspjeli smo iznaći kvalitetno rješenje kojim će svi biti zadovoljni, što je bio preduslov za nastavak radova na ovom značajnom projektu saobraćajne infrastrukture", poručio je Muzur u objavi.
Autoceste FBiH smo pitali kada bi se građevinske mašine trebale naći na terenu.
Iz ovog javnog preduzeća su nam odgovorili da su "napravljene izmjene konceptualnog rješenja te je isto usaglašeno sa lokalnom zajednicom, a nakon toga su ishođene prethodne saglasnosti koje su preduslov za izdavanje dopune Urbanističke dozvole".
"Aktivnosti koje se trenutno provode se odnose na dopunsku eksproprijaciju zemljišta koja je neophodna za izdavanje potrebnih odobrenja i izgradnju projekta. Po okončanju ovog postupka, investitor će podnijeti zahtjev za dopunu Urbanističke dozvole, nakon čijeg ishodovanja će se i de facto stvoriti uslovi za pokretanje aktivnosti na gradilištu", navode iz Autocesta i dodaju:
"Odlukom o dopuni Odluke Vlade FBiH o utvrđivanju javnog interesa od 10. 4. 2025. godine utvrđen je javni interes za radove koji se se odnose na izgradnju dijela Sarajevske obilaznice na dionici LOT 3 Butila – Vlakovo – Mostarsko raskršće. JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar pristupa realizaciji projekta izgradnje Sarajevske obilaznice, u koju svrhu će se provesti postupak eksproprijacije nekretnina potrebnih za izgradnju uz isplatu odgovarajućih naknada u skladu sa Zakonom o eksproprijaciji FBiH".
Iz Autocesta FBiH nisu pojasnili na šta se odnosi dopunska eksproprijacija.
Podsjetimo, prema ranijim procjenama iz Autocesta FBiH, dionica bi, kada krenu radovi mogla biti završena za šest mjeseci.
Kada će radovi početi, s Autocestama FBiH nikad se ne zna, pa građanima i privredi ostaje samo nada da na ovih 1,5 kilometara saobraćajnice neće čekati još godinama kao do sada.
(Vijesti.ba)