Jasmina je aktivna članica radne grupe za izradu nove Strategije razvoja industrije tekstila, odjeće, kože i obuće Federacije BiH za period 2024–2033, dokumenta koji donosi konkretan plan tranzicije sektora prema principima cirkularne ekonomije i digitalne transformacije.
GS1 konferencija ove godine donosi snažan fokus na tekstilni sektor i digitalne standarde. Kako Vi vidite ulogu ove konferencije u kontekstu industrijske transformacije?
Jasmina Zejnilagić: GS1 Konferencija je izuzetno važna platforma jer okuplja industriju, institucije i stručnjake na jednom mjestu. Ove godine poseban fokus na cirkularnu ekonomiju, digitalni pasoš proizvoda (DPP) i 2D kodove savršeno se nadovezuje na ciljeve koje mi postavljamo kroz novu Strategiju. Konferencija omogućava razmjenu znanja i primjera dobre prakse, te osvještava industriju o nužnosti digitalizacije i standardizacije kao preduslova za održivost i konkurentnost, ali ujedno daje uvid u neke nove mogućnosti i prilike koje je potrebno iskoristiti. Drago nam je da učestvujemo u realizaciji Konferencije upravo zbog značajnih tema zbog kojih će učesnici, nakon završetka nadam se, doći do nekih novih ideja i rješenja koja su primjenljiva unutar njihovih kompanija.
Učestvovali ste u izradi nove Strategije razvoja industrije tekstila, odjeće, kože i obuće. Koji su glavni ciljevi ovog dokumenta?
Jasmina Zejnilagić: Glavni cilj Strategije je transformacija sektora T.O.K.O. (tekstila, odjeće, kože i obuće) u skladu s principima cirkularne ekonomije i digitalne tranzicije. Pokrenuti i poticati transformaciju industrije u moderan i povezan, cirkularan, tehnološki sposoban i održiv poslovni i ekonomski/privredni sistem temeljen na inovacijama, saradnji i odgovornosti.Strategija jasno definiše potrebu za:
U samoj strategiji se navodi da je:
"Jedan od ključnih koraka tranzicije sektora T.O.K.O. je uspostavljanje sistema za identifikaciju i praćenje proizvoda kroz lanac snabdijevanja u skladu s EU zahtjevima za održivost i transparentnost."
Kompletan razgovor s Zejnilagić čitajte na Biznis.ba.
(Vijesti.ba)