22.04.2025 / 11:42 Auto - Nakon sprovedene analize

Kineski automobili i dalje rijetkost na njemačkim cestama

Kineski automobili i dalje rijetkost na njemačkim cestama
Foto: Ilustracija
Kineske marke automobila i dalje su rijetka pojava u Njemačkoj, čineći samo 0,1% do 0,2% flote ličnih automobila u zemlji od 1. januara 2025., prema analizi dpa podataka Savezne uprave za motorni promet (KBA).

Dok se konkurencija iz Kine osjetila u brojkama globalne prodaje njemačkih proizvođača automobila, brojke pokazuju da to još nije slučaj na domaćim cestama.

KBA-in tromjesečni popis navodi da je na njemačkim cestama bilo tačno 70.046 kineskih vozila prema uskoj definiciji onoga što čini kineske marke, od ukupno 49,3 miliona ličnih automobila u Njemačkoj, prenosi SEEbiz. Značajnih 72% od toga bila su električna vozila.

MG Roewe predvodi skupinu s velikom razlikom s 49.557 vozila. Slijede Lynk & Co i Great Wall Motor (GWM) s nešto više od 6.000 automobila svaki, dok BYD ima oko 4.500. Nio ima oko 1700 vozila, a ostale marke poput Aiwaysa, Xpenga, Leapmotora i Maxusa zastupljene su u nekoliko stotina. Neki brendovi manjeg opsega vjerovatno su grupirani pod "ostalo" u KBA evidenciji.

Većina tih kineskih marki - izuzev Volva, u vlasništvu kineskog Geelyja - tek su nedavno ušli na njemačko tržište. Njihova prisutnost raste, iako sporo, jer još uvijek čine samo oko 1% novih registracija automobila.

Ako se kineske marke promatraju u širem smislu – uključujući Polestar i Volvo Cars, koji pripadaju kineskoj grupi Geely, te Smart, koji je sada zajedničko ulaganje Mercedes-Benza i Geelyja – brojke bi bile u stotinama hiljada ili čak oko milion, prenosi Biznis.ba.

(Vijesti.ba)

Izdvajamo