Smanjenje predstavlja do 11% ukupne globalne radne snage, uz planove da se eliminišu neka radna mjesta nakon prekvalifikacije i preraspodjele određenih zaposlenika. Ovaj potez će koštati između 1,2 i 1,6 milijardi dolara troškova restrukturiranja, uključujući troškove vezane za zaposlene, raskid ugovora i otpis imovine.
Neto prodaja kompanije za kvartal koji je završio 31. decembra pala je 6% u odnosu na prethodnu godinu na 4 milijarde dolara sa 4,28 milijardi dolara. Estée Lauder je ostvarila neto gubitak od 590 miliona dolara u kvartalu sa 324 miliona dolara neto zarade prethodne godine.
Najava otkaza u utorak predstavlja značajno proširenje planova koje je Estée Lauder podijelila prošlog februara, a koji su zahtijevali smanjenje radne snage širom svijeta za do 5 posto ili 3.000 ljudi. Sada se promjene proširuju i na C-suite.
Estée Lauder navodi da eksterno traži mjesto glavnog direktora za digitalni marketing i glavnog službenika za tehnologiju, podatke i analitiku, navodi se u najavi od utorka. Promjene uključuju i konsolidaciju odgovornosti i stvaranje nekih novih pozicija.
“Vjerujemo da [Estée Lauder] ima bezbroj izazova koje treba riješiti u bliskoj budućnosti, uključujući faktore koji su van kontrole menadžmenta, kao što je slabost potražnje potrošača u Aziji,” izjavili su analitičari TD Cowen, predvođeni Oliverom Chenom, u bilješci od utorka. Kao rezultat toga, analitičari TD Cowena očekuju da će se kompanija suočiti s kontinuiranim prodajnim pritiskom u drugoj polovini godine.
Kako bi olakšala preokret, Estée Lauder planira povećati ulaganja usmjerena na potrošače, poput oglašavanja; pojednostaviti i ubrzati procese; outsource neke usluge; i brže donositi inovacije na tržište.
Kompanija također planira implementirati konkurentniji pristup nabavci i poboljšati predviđanje potražnje. Estée Lauder želi pristupiti nultom otpadu minimizirajući višak zaliha i uništavanje proizvoda.
(Vijesti.ba)