18.01.2025 / 10:45 Ekonomija - Nikola Grbić

Odluka EU diskriminatorska, ali ni instutucije BiH nisu radile svoj posao

Odluka EU diskriminatorska, ali ni instutucije BiH nisu radile svoj posao
Foto: Ilustracija
Pravilo prema kojem vozači kamiona iz BiH mogu provesti samo 90 dana u pola godine u EU, izaziva sve veći revolt u ovoj branši. Ne samo da će se negativno reflektovati na sva domaćinstva, u vidu viših cijena robe koju kupujemo, već bi i BiH uskoro mogla ostati bez više hiljada profesionalnih vozača.

Zvaničnu odluku od Ministarstva komunikacija i transporta u Vijeću ministara BiH nisu dobili.

Predsjednik Udruženja prevoznika za unutrašnji i međunarodni transport RS Nikola Grbić rekao je za RTRS da nemaju novih informacija osim da je 14. januara trebao biti održan sastanaku Briselu.

- Od 2010. godine ta uredba je na snazi, pa se pitamo zašto institucje BiH nisu ništa radile i zašto to nisu riješili - istakao je Grbić.

Istakao je da se ta uredba definitvno primjenjuje i odnosi se na šest zemalja zapadnog Balkana.

- Evropska komisija je donijela odluku i stavila nas na nivo turista. To je diskriminacija. Samo se uredba odnosi na nas, a ne na pilote, mašinovođe i brodove - pojasnio je Grbić.

Upitao je koja firma može podnijeti da mu vozač 90 dana radi, pa da 90 dana bude kući.

 - Naše usluge prevoza će morati onda postati skuplje od 25 do 35 odsto, jer ćemo morati više plaćati vozače da ih zadržimo - istakao je Grbić.


(Vijesti.ba)

Izdvajamo