08.01.2025 / 13:03 Muzika i Film - Obara rekorde

Squid Game 2 pogledan 126 miliona puta u samo 11 dana

Squid Game 2 pogledan 126 miliona puta u samo 11 dana
Foto: Agencije
U prvih nekoliko dana nove godine, milioni ljudi širom svijeta ponovo su uvučeni u nasilnu priču serije Squid Game.

Netflix je objavio da je druga sezona te hit serije njegova daleko najuspješnija produkcija.

Netflix je saopćio o 58.2 miliona pregleda između 30. decembra i 5. januara, a kad se to doda prethodnom broju pregleda, druga sezona serije pogledana je već 126.2 miliona puta u samo 11 dana.

Brutalna južnokorejska drama o naizgled bezopasnim, ali u konačnici smrtonosnim dječjim igrama najuspješnija je Netflixova serija. Prva sezona pobrala je pohvale prije tri godine zbog društvene kritike, pitanja društvene nejednakosti, diskriminacije i moći elite.

Kreator Hwang Dong Hyuk nedavno je za dpa objasnio svoj globalni uspjeh na način da je to "priča s kojom se ljudi mogu identifikovati - bez obzira na jezik, kulturu, vjeru ili etničku pripadnost".

Sedam novih epizoda (u trajanju između 50 i 75 minuta) počelo se prikazivati na Netflixu 26. decembra. Nakon druge sezone, postoje planovi za treću i posljednju sezonu već ove godine.

Devet epizoda prve sezone pregledano je u jesen 2021., ukupno 265 miliona puta u prvih 90 dana - više od bilo koje druge Netflixove serije do danas, prenosi Hina.


(Vijesti.ba)

Izdvajamo