Evropska aviokompanija Ryanair danas je potvrdila da je podnijela pravne postupke na Irskom okružnom sudu, tražeći više od 15.000 eura štete od putnika koji je ometao let FR7124 sa Dablina za Lanzarote 9. aprila prošle godine.
Ponašanje ovog putnika, koji je ometao let, prisililo je avion da skrene u Porto gdje je bio preko noći, što je uzrokovalo nepotrebno ometanje za 160 putnika, kao i gubitak cijelog dana njihovog odmora.
"Potpuno je neprihvatljivo da putnici koji naporno rade kako bi uživali u putovanjima sa porodicom ili prijateljima budu lišeni uživanja zbog lošeg ponašanja jednog putnika.
Ryanair je posvećen tome da osigura da svi putnici i posada putuju u sigurnom okruženju, bez nepotrebnog ometanja izazvanog malim brojem nepristojnih putnika. Ryanair ima strogu politiku nulte tolerancije prema neprihvatljivom ponašanju putnika i nastaviće poduzimati odlučne mjere protiv nepristojnog ponašanja putnika na letovima u korist velike većine putnika koji ne ometaju letove", saopćili su iz kompanije.
Portparol Ryanaira je izjavio:
„Neprihvatljivo je da putnici – od kojih su mnogi na putu sa porodicom ili prijateljima kako bi uživali u opuštajućem ljetnjem odmoru – trpe nepotrebna ometanja i smanjenje vremena odmora zbog lošeg ponašanja jednog nerazumnog putnika. Nažalost, upravo se to dogodilo putnicima na ovom letu sa Dablina za Lanzarote prošlog aprila, koji je morao biti preusmjeren u Porto zbog ponašanja jednog putnika, što je izazvalo troškove od 15.000 eura za noćenje, troškove putnika i troškove slijetanja. Sada smo podnijeli civilnu tužbu kako bismo povratili ove troškove od ovog putnika.
Ovo pokazuje samo jednu od mnogih posljedica s kojima se suočavaju putnici koji ometaju letove, kao dio Ryanairove politike nulte tolerancije, a nadamo se da će ovaj postupak obeshrabriti dalja neprihvatljiva ponašanja na letovima kako bi putnici i posada mogli putovati u udobnom i poštovanom okruženju.“
(Vijesti.ba)