Kineski holding Alibaba objavio je danas da će prodati svoj lanac robnih kuća Intime kompaniji Youngor za 7,4 milijarde juana, odnosno 1,02 milijarde dolara, pošto želi da se fokusira na svoje osnovne djelatnosti, trgovinu preko interneta i poslovanje u cloude.
Alibaba trenutno posjeduje oko 99 posto udjela u kapitalu Intime, navodi se u podnesku berzi u Hong Kongu, prenosi China Daily.
Kineski gigant trgovine preko interneta će ovom prodajom zabilježiti gubitak od 1,3 milijarde dolara pošto je prvobitno uložio velike sume novca u Intime u 2017. godine kada je žele da više diverzifikuje svoju trgovinu.
Izvršni direktor Alibabe Edi Vu je nakon dolaska na čelo kompanije prije više od godinu dana bio prinuđen da zbog rastuće konkurencije kineskih rivala PDD i Bajtdens pristupi konsolidaciji osnovnog biznisa, tako da je Alibaba počela da rasprodaje imovinu koju ne smatra neophodnom, prenosi Blumberg.
Alibaba je 2023. godine obavila veliku korporativnu restrukturalizaciju i podijelila se na šest poslovnih grupa, sa fokusom na oblasti koje donose najveći profit kao što su onlajn trgovina, vještačka inteligencija i biznis u cloude.
(Vijesti.ba)