Prvo, ističe da poslodavci preferiraju kratke opise ispod naziva radnih pozicija.
"Sviđa mi se kada opis ne prelazi jednu liniju", rekla je, prenosi CNBC.
"Lako je pasti u iskušenje da se stavi puno informacija pod opis posla, ali kratak opis pokazuje odlučnost i sposobnost rasuđivanja. To također pokazuje obzirnost prema osobi koja čita vaš životopis. Višerečenični opisi oduzimaju znatno više vremena za čitanje", objasnila je.
Drugo, Jenny kaže da je dobro u životopis dodati i neke lične stvari. Primjerice, ona u svom životopisu ima ikonice muffina i mikrofona u odjeljku s hobijima kako bi istakla svoju ljubav prema slatkišima i muzici. Također je, kaže, primijetila sjajne primjere kada kandidati spominju svoje hobije. Prisjetila se jedne svoje zaposlenice po imenu Carlye, koja je u životopisu napisala:
"U stalnoj sam potrazi za savršenim receptom za zobene kekse s grožđicama."
Jenny kaže da joj je taj detalj pomogao razumjeti osobnost te osobe, njenu spremnost na rizik, znatiželju i želju za učenjem. Među hrpom kvalificiranih kandidata, Carlye je tim detaljem privukla pažnju. Nakon što je s njom obavila intervju, Jenny je shvatila da je Carlye ne samo kvalificirana nego i zabavna te je na kraju dobila posao.
"Među kandidatima koji imaju slične vještine i obrazovanje, ličnost postaje ključna tačka razlikovanja", zaključila je Jenny.
Jenny je za Google radila 18 godina, tokom kojih je zaposlila mnoge ljude. Danas dijeli savjete za karijeru i priprema knjigu koja će biti objavljena u aprilu 2025. godine.
(Vijesti.ba)