Poseban fokus bio je na projekatu izgradnje i opremanja predškolske ustanove za povratničku populaciju u RS-u pod nazivom „Park prijateljstva“ koji ima za cilj pružanje podrške djeci povratnika kroz kvalitetno predškolsko obrazovanje i razvoj.
Uzimajući u obzir rezultate PISA testiranja za osnovno obrazovanje u Bosni i Hercegovini, razmotren je i projekat informatizacije škola pod nazivom „Digitalno učenje“.
Projekat bi značajno doprinio poboljšanju sistema za osnovno učenje. Uvođenjem savremene informatičke opreme i tehnologija u učionice, omogućilo bi nastavnicima da primijene interaktivne i inovativne metode poučavanja. Takođe, učenicima bi bila pružena prilika da razviju digitalne kompetencije koje su neophodne za uspjeh u 21. vijeku.
Jedna od tema sastanka bila je i priznavanje bosanskog jezika kao dijela vannastavnih aktivnosti u privatnim i državnim školama u Kataru.
Razgovarano je o modelu prema kojem bi se bosanski jezik, u saradnji s nastavnicima Bosanske dopunske škole, mogao unijeti u školska uvjerenja kao predmet s ocjenom. Time bi se omogućilo očuvanje jezičkog i kulturnog identiteta djece iz Bosne i Hercegovine koja pohađaju škole u Kataru.
(Vijesti.ba)