Danas su nastavljeni radovi na sanaciji i rekonstrukciji željezničke pruge na lokalitetu Komadinovog vrela u Donjoj Jablanici.
Na terenu su mašine i radnici turske kompanije Cengiz koji kroz donaciju rade rekonstrukciju 80 metara pruge. Građevinski fakultet iz Sarajeva treba radi reviziju projektne dokumentacije, a jedna privatna firma vrši nadzor. Svi oni rade na dobrovoljnoj bazi.
Ipak, da tamo gdje staje logika počinje Bosna i Hercegovina, pokazuje i Javni poziv Federalnog ministarstva prostornog uređenja za uvid u glavni projekat rekonstrukcije željezničke prug Sarajevo – Ploče na lokalitetu Komadinovo vrelo.
U pozivu se navodi da se mogu javiti samo stranke u postupku izdavanja odobrenja za rekonstrukciju željezničke pruge Sarajevo – Ploče na lokalitetu Komadinovo vrelo na području Jablanice.
Na javni poziv stranke u postupku se mogu izjasniti u roku od 5 dana, a uvid u glavni projekat mogu izvršiti u prostorijama Federalnog ministarstva.
Radi se zapravo o formalnostima koje prate aktuelni projekt rekonstrukcije. No i ovaj primjer pokazuje kako je sistem u državi rob forme, a ne suštine. Dok radovi na terenu uveliko traju, pozivi se naknadno raspisuju kako bi, eto, forma bila zadovoljena, a glomazna, skupo plaćena i neefikasna administracija imala šta raditi.
Ako se ostvare najave resorne ministrice Andrijane Katić, da će ovom dionicom voz saobraćati do kraja godine, vrlo lako bi se moglo desiti da se prugom prije krenu vozovi, nego se za njenu rekonstrukciju okonča papirologija.
(Vijesti.ba)