BMW tvrdi da njihov novi M5 dostiže impresivnih 717 konjskih snaga i 1.000 Nm obrtnog momenta, međutim izgleda da to nije baš tačno.
Navedene specifikacije bi trebalo da bude omogućene zahvaljujući 4.4-litarskom V8 motoru koji je uparen sa električnim, uz osmostepeni automatski mjenjač.
Nedavni testovi, međutim, bacaju sjenku sumnje na ove tvrdnje, o čemu je pisao portal CarScoops.
Kako prenosi ovaj specijalizovani sajt, stvari izgledaju čak i bolje za BMW nego što bavarska marka tvrdi.
Naime, jedan distributer iz Illinoisa izvršio je dyno test u tri pokušaja. Tokom posljednjeg, BMW M5 uspeo je da dostigne 696 KS i 988 Nm na točkovima.
Gubitak između proklamirane snage motora i onoga što je realnost u vožnji varira, ali ako se uzme neki prosjek od oko 15%, dobijemo to da je kombinovana snaga dva motora 820 KS i 1.194 Nm.
Ovo su sjajne brojke koje postavljaju M5 u isti koš sa Mercedes-AMG GT 63 S E Performance modelom, s tim što Mercedes i dalje ima prednost sa oko 1.400 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
(Vijesti.ba)