Konferenciji je prisustvovala i ministrica za odgoj i obrazovanje Naida Hota-Muminović, koja je u uvodnom obraćanju naglasila da talentovani i nadareni učenici predstavljaju potencijal naše budućnosti i da prepoznavanjem njihovih sposobnosti ne samo da obogaćujemo obrazovni sistem, već ulažemo u razvoj društva kao cjeline.
- Oni su ti koji će sutra voditi inovacije, unaprijediti nauku i kulturu, te biti lideri u različitim oblastima - naglasila je Hota-Muminović.
Tokom plenarnog dijela, eminentni domaći i stručnjaci iz regije, među kojima dr. Jasna Cvetković Lay, (Republika Hrvatska) doc.dr. Amina Isanović-Hadžiomerović, doc.dr. Ljiljana Krneta, prof.dr. Stanislav Milošević (Republika Srbija) i mr.ecc. Muhamed Pilav iznijeli su najnovije spoznaje i strategije podrške nadarenoj djeci i mladima.
Na konferenciji su prezentirana postignuća Centra za nauku i umjetnost “Bilsem” iz Istanbula.
Program konferencije obuhvatao je i interaktivne radionice u kojima su učesnici analizirali ključne pristupe u prepoznavanju i podršci nadarenoj djeci i mladima, te su kroz rad u grupama razmatrani najbolji načini za podizanje njihovog emocionalnog i socijalnog razvoja.
Zaključeno je da je neophodna sistemska podrška i integracija novih metoda obrazovanja kako bi nadarena djeca u potpunosti mogla ostvariti svoje potencijale i doprinijeti razvoju društva.
Poručeno je da obrazovni sistem treba da bude inkluzivan, da prepozna različite vrste talenata i pruži odgovarajuće alate za njihov razvoj, saopćeno je iz Službe za protokol i press KS.
(Vijesti.ba / FENA)