Inžinjer geologije Zoran Đajić, koji je do ožujka 2023. godine radio na rekonstrukciji zgrade Željezničke stanice u Novom Sadu, kaže za N1 da su na nadstrešnici izvođeni radovi i da nije točno to što tvrdi ministar Vesić.
Kaže da je slao dopise na brojne adrese tražeći da se ploče pročelja zgrade moraju skinuti i provjeriti što se nalazi iza njih, ali nitko nije odgovorio. Na jednoj od fotografija objavljenih u njegovom izvještaju, vidi se, kako kaže, da se iza jedne od tih ploča nalazi dio betona, dok beton dijelom nedostaje, a umjesto njega su "zgužvane vreće od cementa kako bi se smanjila količina betona koja se stavlja unutra."
Zoran Đajić radio je kao consultant instituta CIP tokom izrade projekta rekonstrukcije zgrade Željezničke stanice u Novom Sadu.
"Prvo, nije istina što izjavljuju službenici. Na nadstrešnici se radilo. Nadstrešnica nije imala stubove. Držala se tako što je konzola bila vezana za zgradu, a nosivost cijele nadstrešnice osiguravale su utege prikačene za vrh zgrade, upravo na onom prepoznatljivom zupčastom dijelu. Da su tada skinute te ploče, vjerojatno bi se primijetilo da podloga nije dobra i možda bi se otkrilo da su te utege možda korozirale", rekao je Đajić i dodao:
"Trebalo je popraviti podlogu tih ploča. Tvrdnja da se nije radilo na nadstrešnici nije tačna, jer je nadstrešnica naknadno pokrivena staklom. Projektant iz 1965., kada je radio stanicu, projektirao je konzole i povezao prednji dio, dok su između bili prazni prostori, a utege su držale tu količinu betona i materijala”.
Ko je odlučio pokriti sve to i na koji način, ne zna.
"Ali ko god je bio odgovoran, morao je provjeriti nosivost tih utega – statiku, kao i sve proračune da bi se utvrdilo može li se nadstrešnica dodatno opteretiti. Osnovna i glavna odgovornost je na ministru, i on mora podnijeti ostavku, a zatim svi ispod njega", rekao je.
"Slao sam preporuke, izvješća... Odgovora nije bilo. Nisam dobio nijedan odgovor", naveo je.
(Vijesti.ba)