Asocijacija eComm je, u saradnji sa Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Sarajevu pokrenula eComm Akademiju za studente završne (treće) godine čija je osnovna namjena da studentima omogući edukativne radionice i certficiranje iz oblasti internet trgovine.
Studenti će u okviru redovnog predmeta Service Marketing biti u prilici da odslušaju Akademiju nakon čega će raditi na razvoju grupnog projekta pod nazivom Service Encounter in a Digital Age koji podrazumijeva analizu webshopova koji posluju u BiH.
Akademija je organizovana kroz šest edukativnih modula koji pokrivaju sve ključne teme iz te oblasti, kao što su: Poslovanje i organizacija e-trgovine; Upravljanje operacijama; Digitalni marketing za webshopove; Prodaja i zadovoljstvo kupaca; Analiza webshopa i Trendovi u BiH, a studenti će znanje dobijeno kroz odslušane module inkorporirati u grupni projekat koji u svojoj osnovi ima analizu uslužnih kompanija.
Finalne projekte će ocijenjeniti komisija sačinjena od predstavnika eComm Asocijacije, predmetne profesorice i predmetne asistentice, a najbolja tri projekta nagrađena.
Kroz taj projekt ecomm Asocijacija i Ekonomski fakultet će certificirati i osposobiti preko 20 studenata za buduća zanimanja u sektoru online trgovine, te time utjecati na povećanje njihove mogućnosti za zapošljavanje nakon završenih studija, obzirom da su ova zanimanja iznimno tražena, a nisu još uvijek prepoznata u formi formalnog obrazovanja.
Akademija je namijenjena kompanijama i eCommerce entuzijastima koji žele proširiti znanje u ovoj oblasti, smanjiti greške koje bi ih mogle skupo koštati i unaprijediti i podići svoje online poslovanje. Osim edukativnog programa u trajanju od 40 sati, Akademija nudi i praktične radionice za svaki od šest modula te mogućnost umrežavanja sa ostalim učesnicima i sa predavačima, saopćeno je iz Asocijacije eComm.
(Vijesti.ba / FENA)