Prema novom višegodišnjem ugovoru obje strane će dijeliti stručnost i znanje, kao i resurse, pri čemu Toyota Gazoo Racing pruža dizajn, tehničke i proizvodne usluge, dok će Haas zauzvrat nuditi tehničku ekspertizu i komercijalne pogodnosti.
S ciljem da unaprijedi Haasov razvojni i takmičarski element unutar Formule 1, Toyota će dalje razvijati vlastito znanje i vještine u raznim područjima kroz učestvovanje u ekipi, takmičeći se na vrhu globalnoga motosporta.
Toyota uživa u bogatoj i poznatoj istoriji motosporta koja datira više od 60 godina, dok njezini trenutni trkački programi, kroz Toyota Gazoo Racing, uključuju nastupe u FIA Svjetskom prvenstvu u reliju i FIA Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti.
Japanski proizvođač bio je samostalni konstruktor i proizvođač motora u Formuli 1 od 2002. do kraja 2009., ali uprkos ogromnim ulaganjima nisu uspjeli da ostvare nijednu pobjedu, uz četvrto mjesto u poretku konstruktora 2005. kao najbolji rezultat.
Počevši od Velike nagrade SAD (20. oktobar), Toyotin brend bit će prisutan na bolidima VF-24 koje voze Niko Hulkenberg i Kevin Magnusen.
"Jako sam uzbuđen što su se Haas i Toyota Gazoo udružili kako bi sklopili ovo tehničko partnerstvo”, rekao je Ajao Komatsu, šef ekipe koji je odigrao ključnu ulogu u povezivanju Toyote i Haasa.
(Vijesti.ba)