Šef kompanije koja je odgovorna za jučerašnji zastoj širom svijeta, objavio je na bivšem Twitteru šta se zapravo desilo.
"Kako Crowdstrike nastavlja da radi sa kupcima i partnerima na rješavanju ovog incidenta, naš tim je napisao tehnički pregled događaja. Nastavićemo da ažuriramo naše nalaze kako istraga bude napredovala", rekao je George Kurtz.
On je postavio i link koji vodi do tehničkog objašnjenja, u kom piše šta se sve dogodilo i zbog čega je gotovo pola svijeta stalo, od velikih globalnih aerodroma do banaka, zdravstvenih sistema i drugih institucija.
"Dana 19. jula 2024. godine, kao dio tekućih operacija, Crowdstrike je objavio ažuriranje konfiguracije senzora za Vindovs sisteme. Ovo je stalni dio zaštitnih mehanizama Falkon platforme", stoji u objašnjenju.
"Ovo ažuriranje konfiguracije je pokrenulo grešku, što je dovelo do pada sistema i plavog ekrana smrti (BSOD) na pogođenim sistemima", dodaje se.
Crowdstrike ističe da je sporno ažuriranje otklonjeno u petak, 19. jula 2024, sat vremena kasnije.
"Ovo nije povezano sa sajber-napadom. Znamo šta je problem i radimo temeljnu analizu da bismo utvrdili kako je došlo do ove logičke greške. Ažuriraćemo nalaze kako istraga bude napredovala", zaključuje se u saopštenju.
Inače, Crowdstrike opslužuje više od 24.000 klijenata, i bez obzira na to što su im poslate instrukcije o rješenju, biće potrebni dani, pa čak i nedjelje da se sve ponovo vrati u normalu.
(Vijesti.ba)