Političke izjave i prepucavanja obično najlakše "zapale" region, ali u sličnom kapacitetu to su u stanju učiniti i sportska dešavanja.
Proteklih dana u Hrvatskoj je postavljen reklamni bilbord koji je građane ove zemlje oduševio, ali u isto vrijeme razbjesnio javnost u Srbiji.
Jedna švedska kompanija odlučila je na način simpatičan građanima Hrvatske reklamirati svoju pametnu kosilicu, a to su uradili sloganom:
"Kosi kao Joe u najboljim danima".
Šveđani su aludirali na utakmicu Srbije i Hrvatske u kvalifikacijama za Svjetsko prvenstvo 2014. godine u Beogradu kada je Josip "Joe" Šimunić žestokim startom pokosio fudbalera Srbije Miralema Sulejmanija.
Reklama kosiarek z napisem "Koś niczym Joe [Josip Šimunić] w najlepszym czasie"
— Piłkarskie Bałkany (@pilkabalkany) June 5, 2024
Jest to oczywiście nawiązanie do faulu na Sulejmanim podczas meczu Serbia - Chorwacja w Belgradzie w 2013 roku pic.twitter.com/CFio23eV66
Igrala se 80. minuta kada je Sulejmani bio u kontranapadu, a Šimunić startovao direktno na njega i tako spriječio potencijalno opasnu situaciju po svoj gol, ali i dobio direktan crveni karton.
- Morao sam napraviti taj crveni karton. Opet bih ga sutra napravio. Ali mi je žao Sulejmanija. Izvinjavam mu se i nadam se da nije zaradio neku povredu", izjavio je kasnije Šimunić za "RTL".
- To je bio najobičniji start koji sam morao da napravim. Što se mora, nije teško. Pogriješio sam jer sam bio previše iza igrača, poručio je Šimunić.
(Vijesti.ba)