Ovaj potez ima cilj da mladima prikaže potencijalne karijerne prilike, ali ovoga puta djeca neće moći da učestvuju, jer kandidati moraju imati više od 18 godina da bi se prijavili putem BloxzMedia.
"Kod nas imate priliku da mijenjate odijeljenja, razvijate vještine i napredujete", navodi se u oglasu za posao. Oglas dalje opisuje kako zaposleni mogu da pristupe jedinstvenom napredovanju u karijeri, a poslovi uključuju pomoć kupcima u izložbenom prostoru koji biraju namještaj koji mogu kupiti online, pa čak i služenje virtuelnih ćufti u bistrou.
Proces prijave nije jednostavan. Prije nego što unesete uobičajene podatke, morate popuniti formular i odgovoriti na pitanja poput: "Šta biste uradili da nam ponestane pikselskih hot dogova u bistrou?" i "Ako biste bili pikselski IKEA namještaj, koji biste bili i zašto?"
Iako je ugovor ograničenog trajanja, što znači da nećete dugo raditi u virtuelnoj IKEA prodavnici, posao je potpuno na daljinu i nudi satnicu od 13.15 funti / 14.80 eura, što je prilično dobro za virtuelne poslove. Međutim, uprkos svim ovim pogodnostima, postoji nešto distopijski u tome što kompanije pokušavaju da rekreiraju naše živote u potpuno online okruženju.
Ovo nije prvi put da neka korporacija koristi Roblox za promociju i prodaju. Prije nekoliko mjeseci, Walmart je počeo da prodaje stvarne proizvode u svojoj online Roblox prodavnici. Iako je ponuda bila ograničena na tri artikla koje su kupci mogli da kupe u Robloxu i dobiju ih poštom, to je bio mali uvod u mogućnosti koje ova gaming platforma nudi, piše "PC Gamer".
Pozitivna strana ovog oglasa je što se kandidati moraju biti stariji od 18 godina, čime se izbjegava problematična praksa oglašavanja prema djeci, koja čine većinu korisnika Robloxa, prenosi "b92".
(Vijesti.ba)