19.04.2023 / 13:08 Fudbal - Mundo Deportivo

Messijev 'Posljednji ples' Barceloni donosi stotine miliona eura

Messijev 'Posljednji ples' Barceloni donosi stotine miliona eura
Foto: Vijesti.ba
Uprava Barcelone sve je sigurnija da će pronaći način na koji će vratiti Lionela Messija u klub.

Direktor kluba Joan Laporta to je već potvrdio u razgovoru s navijačima, trener Xavi je u kontaktu s argentinskim genijalcem, a nekadašnji i možda budući saigrači javno zazivaju njegov povratak. Od njega bi klub i finansijski profitirao. Ali, Barcelona nije jedina Messijeva opcija, prenosi Index.hr.

Ostanak u Paris Saint-Germainu, romantičan povratak u Barcelonu, pristupanje Inter Miamiju Davida Beckhama ili 400 miliona eura godišnje iz Saudijske Arabije za dolazak u Al Hilal.

To su opcije koje se nude Messiju, koji je pod ugovorom tek do kraja aktualne sezone. Španskim medijima posebno je zanimljiva ona o povratku u Kataloniju.

Barca mu nudi dvogodišnji ugovor?

Razlozi za vraćanje uskoro 36-godišnjeg napadača u Barcelonu svode se na sportske, sentimentalne i finansijske, navodi se. Usput se otkriva da je Barcelona voljna Messiju dati dvogodišnji ugovor, uvjerena u isplativost toga.

Mundo Deportivo piše da bi klub njegovim povratkom generirao za 25 posto veća primanja, a prema nekim procjenama čak i za trećinu veća u odnosu na ovu godinu.

Navodi se da je Barcelona u godini Messijevog odlaska iz kluba samo na račun toga što ga je imala u svojim redovima zaradila između 250 i 300 miliona eura i podsjeća da su mnogi sponzori otišli za Argentincem kad je on Barcelonu zamijenio Parizom.

Posljednji ples

Pozivajući se na izvore iz Barcelone, Mundo Deportivo piše da će pokušaj Messijevog povratka predstavljati velik izazov za klub, ali i da je moguća finansijska dobit od toga astronomska. Messijev povratak trebao bi biti nešto nalik "Posljednjem plesu" Michaela Jordana i Chicago Bullsa, a u kontekstu za mnoge najboljeg nogometaša svih vremena spominje se i moguća sponzorska zarada.

Ujedine li Messi i Barcelona svoje brendove, tvrdi se, marketinška dobit mogla bi biti jednaka ili čak veća od zarade brenda Air Jordan.


(Vijesti.ba)

Izdvajamo