9°C
Mostar 15°C
Tuzla 12°C
Banja Luka 11°C
Bihać 7°C

03.10.2022 / 16:52 Magazin - Naručite i probajte

Zdrave grickalice na dohvat ruke uz bh. startup Healthven

Bh. tržište je odnedavno postalo bogatije za novi brend koji za cilj ima promociju zdravog i aktivnog načina života.

Healthven je predstavio inovativan i jednostavan način za promjenu loših prehrambenih navika kroz paket zdravih grickalica dostavljen na poslovnu ili privatnu adresu, što ga čini i idealnim poklonom za sve pojedince koji teže poboljšanju svog zdravlja.

Na ovaj način, Healthven pokušava pozitivno utjecati na različite probleme prisutne u našoj zajednici, kao što su nedostatak i nedostupnost zdravih namirnica na različitim lokacijama, manjak znanja i informacija o ishrani i sastavu hrane, kao i manjak vremena za pripremu i planiranje kvalitetnih obroka, što ga čini idealnim i praktičnim rješenjem za
ljude koji imaju mnogo obaveza i nepredvidiv dnevni raspored, ali i one kojima fali motivacije da konačno usvoje zdrave navike.

Iza ovog brenda stoji mlada poduzetnica Mirela Halvadžija koja je, kako kaže, ovu priču kreirala na osnovu dugogodišnjeg ličnog iskustva u svijetu modelinga, te pritiska da brine o svom fizičkom izgledu i zdravlju.

“Svjesna sam izazova koji se nameću u održavanju zdravih navika, posebno kada nemate vremena da aktivno brinete o tome šta i kada jedete. Nažalost, to direktno utiče i naše mentalno zdravlje koje je u nekim slučajevima i mnogo važnije jer negativne posljedice znaju biti kobne i dugotrajne. Stoga sam pronašla način koji će svima olakšati ovu bitku i zdrave navike učiniti jednostavnim i, naravno, ukusnim.

P.S. Ovo je samo početak.”

HLTVN. paketi zdravih grickalica dostupni su na Healthven webshopu, a ono što je posebno zanimljivo jeste koncept osmišljen za poslovne sredine, a koji za cilj ima unaprjeđenje radnog okruženja i poticanje pozitivne promjene na nivou organizacije. Ovi paketi odlično su rješenje za poklone za uposlenike, poslovne partnere i evente, posebno jer nude opciju personalizacije i brendiranja, čime svaka kompanija može ostaviti jedinstven utisak u svakoj prilici.


(Vijesti.ba)

Izdvajamo