Do pada je došlo nakon što je kompanija podigla cijene na ključnim tržištima, uključujući Sjedinjene Američke Države i Veliku Britaniju, a povukla se iz Rusije, prenosi FoNet.
Također, Netflix tvrdi da dolazi još gubitaka zbog dijeljenja naloga među korisnicima, čemu želi stati na put.
Šef kompanije Reed Hastings upozorio je investitore da očekuje da će još dva miliona pretplatnika otići u naredna tri mjeseca – do jula.
“Naš rast prihoda je značajno usporen kao što pokazuju naši rezultati i prognoze u nastavku”, saopćila je kompanija.
Posljednji put kada je Netflix izgubio članove u jednom kvartalu bio je oktobar 2011. godine, a trenutno ima više od 220 miliona pretplatnika širom svijeta.
Povlačenje iz Rusije, korak koji je Netflix preduzeo nakon početka rata u Ukrajini, koštao ga je 700.000 pretplatnika, a još 600.000 ljudi prekinulo je petplatu u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi nakon povećanja cijena, saopćila je kompanija.
U Velikoj Britaniji, domaćinstva su otkazala više od 1,5 miliona pretplata za streamovanje u prva tri mjeseca ove godine, a 38 posto njih je reklo da želi uštedjeti novac.
Gubici u prvom kvartalu su djelimično nadoknađeni prijavama na drugim mjestima kao što su Japan i Indija.
Netflix se suočava i sa intenzivnom konkurencijom, jer kompanije od Amazona i Applea do tradicionalnih medijskih firmi poput Disneya ulažu novac u svoje usluge online streamovanja.
(Vijesti.ba)