-1°C
Mostar 4°C
Tuzla 2°C
Banja Luka 2°C
Bihać 2°C

20.11.2020 / 23:01 Politika - "Pravo na grad"

Bago: 'Gospodin Mostar' je pametan, poslovan, otvoren i kulturan

Bago: 'Gospodin Mostar' je pametan, poslovan, otvoren i kulturan
Foto: Klix
Nezavisna lista Pravo na grad koju čine Marin Bago, Husein Oručević, Maja Popovac i Amela Kreso uz predstavljanje programa danas su započeli kampanju za lokalne izbore koji će se održati 20. decembra, za pod sloganom "Gospodin Mostar".

Marin Bago je na samom početku napomenu da se problemima Mostara počeo baviti intenzivno prije četiri godine, kada je razotkrio brojne anomalije, a cilj ih je ukloniti kako bi grad krenuo naprijed.

"Želeći predstaviti program građanima smo definirali četiri oblasti i jednostavno smo kreirali u kampanju, koja se zove 'Gospodin Mostar'. On je pametan, poslovan, otvoren i kulturan. To je naš ideal za kojeg smatramo da bi svaki čovjek trebao biti i da bi svako društvo trebalo biti takvo. O ovim stvarima smo prestali govoriti zadnjih 20 godina i one se moraju vratiti jednostavno pred građane. Želimo predstaviti naš ideal i postati 'Grad gospodin', da svi napredujemo i budemo ipak pametniji, poslovniji, otvoreniji i kulturniji", kazao je Bago.

Navedene četiri oblasti su predstavljane detaljno navodeći kako će ih predstaviti građanima i bez obzira na izborne rezultate se njima baviti naredne četiri godine.

"Poslovnost je nešto što treba vrati u Mostar jer je gradska administracija iznevjerila interese građana i prevarila mnoge investitore. To povjerenje se mora vrati kako bi se Mostar mogao pravilno razvijati", ustvrdio je Bago govoreći o tom važnom segmentu njihovog plana.

Husein Oručević je naglasio da je svakako važno uključivanje savremene tehnologije i komunikacije građana sa Gradskom upravom Mostara koja je kako naglašava u posljednjim desetljećima bila okrnjena.

"Mislimo da razvoj IT komunikacije i tehnologije nam daje mogućnost da razvijamo jedno drugo polje o kojem smo posve prestali da mislimo, polje IT industrije koja bi ovdje ostvarila kroz realiziranje različitih platformi o kojima govorimo i dodatna radna mjesta pošto to nekako uvijek zaboravljamo da može biti važan industrijski i razvojni korak za Mostar. Jedna takva platforma bi se mogla prodati i u drugim gradovima, ako se pokaže dobra i kvalitetna, da informira i uključi građane sa njihovim pohvalama i kritikama da odmah imamo Gradsku upravu u mobitelu ili laptopu. Druga izuzetno važna stvar jeste da napravimo antikoruptivni mehanizam, kroz javno praćenje trošenja Budžeta , što nije bilo osigurano a platforma bi nam to omogućila", pojasnio je Oručević. Dodaje kako Mostaru treba vratiti lokalne mediji koji će pratiti rad Gradske uprave i biti informator građana o onome šta se dešava u njihovom gradu.

"Pametan gospodin mora biti dobro informiran i znati što želi, kome se obraća i da podliježe kritici, dijalogu i zahtjevima onoga zbog koga je tu i što treba da čini", zaključio je Oručević.

Maja Popovac naglašava da otvoreni Mostaru podrazumijeva jako puno aspekata za idealno okruženje za sve građane Mostara pružanje prilika svim prosperitetnim granama.

"Želimo Mostar dovesti na nivo da će mladi ljudi poželjeti ne da se isele iz Mostara, nego da se usele ili vrate u Mostar", poručila je Popovac.

Najveća vrijednost Mostara kako istaknuli su mostarski nacionalni identiteti i njihovi razvoji, što će osigurati poziciju ne samo na regionalnoj, nego evropskoj i svjetskoj sceni, jer ističu da nema ovakvih gradova puno na svijetu i to je nešto najvrijednije što Mostar ima.

Izbornu kampanju u Mostaru je danas započela i Koalicija "Mostar moj dom" koju čine HSP-a, HSP BiH i HKDU-HRAST-a konferencijom za medije koja je održana u sali hotela Mostar.

Nosilac gradske liste Bernardin Pandža kaže da im je cilj kampanje Mostar vratiti građanima.

"Naš prioritet je zadržati mlade ljude u Mostaru, a to možemo jedino ako im omogućimo zapošljavanje, kako bi mogli zarađivati za život. Ostanak u Mostaru znači pokretanje proizvodnje, poticaji za poljoprivrednike i povlačenje sredstava iz EU fondova za razvoj grada i dovođenje stranih investicija. Onda svakako slijede i pitanja uređenja grada kao bi bio dostojan za življenje. Tu je sigurnosno pitanje,jer Mostar je turistički grad i trebamo raditi na strategiji sigurnosti za naše sugrađane, turiste i investitore jer niko ne želi poslovati u nesigurnim uslovima", kazao je Pandža.

Dodaje da će raditi na stvaranju pozitivno ozračja za ulaganje u Mostar jer mogućnosti koje ovaj grad ima su ogromne sa milion mogućnosti. Cilj mu je kaže učiniti Mostar gradom po mjeri svakog čovjeka, što je ogroman posao.

Prvi korak je poručuje da 20. decembra građani izađu na izbore i daju glas ljudima za koje vjeruju da će se boriti za bolji Mostar, a ne ostati doma i pustiti da drugi biraju umjesto njih.

Izborna kampanja koja je zvanično započela danas traje do 19. decembra u sedam sati ujutro ove godine kada će nastupiti izborna šutnja, tako da svi politički subjekti imaju cijeli mjesec dana da svojim porukama pridobiju simpatije građana kako bi dobili glas 20. decembra.

Političke stranke, koalicije i nezavisni kandidati koji učestvuju na lokalnim izborima 2020. godine u Gradu Mostaru su potpisali Izborni etički kodeks čime su obećali da će osigurati miran i fer izborni proces.


(Klix)

Izdvajamo