Ovo preduzeće je prvo 8. maja raspisalo postupak javne nabavke usluga reklamiranja vrijedan 200.000 KM putem fudbalskog kluba s područja grada Mostara. A samo 12 dana kasnije, u identičnom postupku, Elektroprivreda HZHB je izdvojila isti iznos za reklamiranje drugog fudbalskog kluba, samo sa područja Širokog Brijega.
Osim što su ovi postupci pokazali da JP Elektroprivreda HZHB nema ni malo obzira prema trenutnoj situaciji koja je zadesila Bosnu i Hercegovinu i njene građane, iz tenderske dokumentacije koja je objavljena vidljivo je da se radi o klasičnoj namještaljci.
Iako su u upravo Eelktroprivrede se potrudili da lijepo upakuju ovu nabavku i običnom laiku je vidljivo da se novac obezbijedio za HŠK Zrinjski iz Mostara i NK Široki Brijeg iz Širokog Brijega.
Ove nabavke su napravljene potpuno na diskriminatorskim osnovama koje otvoreno targetiraju dva kluba.
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti u nabavci za područje grada Mostra ponuđači moraju da posjeduju licencu za sudjelovanje u takmičenju Premijer lige BiH za sezonu 2019/2020. godina, licencu za sudjelovanje u UEFA ligi i bio učesnik u evropskim takmičenjima u prethodne dvije sezone. Od ponuđača se traži da raspolaže stadionom opremljenim digitalnim semaforom i „plutajućom trakom“, da ima stadion sa najmanje 8.000 sjedećih mjesta, od kojih je 1.000 natkrivenih, reflektorskom rasvjetom za igranje noćnih utakmica…
Naravno, jedini klub koji može ispuniti ove uslove je HŠK Zrinjski.
U drugoj nabavci, sa područja Širokog Brijega traži se da ponuđač treba da posjeduje licencu za Premijer ligu BiH, da raspolaže sa stadionom koji ima kapacitet najmanje 5000 sjedećih mjesta, od kojih je 3000 natkrivenih, da ima stadion sa plutajućom trakom, reflektorsku rasvjetu za noćne utakmice
U ovom slučaju nije potrebna licenca i učešće u evropskim takmičenjima, jer na području Širokog Brijega, za razliku od Mostara navedeni uslovi su dovoljni da se odstrane svi ostali potencijalni ponuđači i novac obeznijedi za NK Široki Brijeg.
Ovo nije prvi put da JP Elektroprivreda izdvaja 400.000 KM za povlaštene klubove sa prefiksom “hrvatski”. To je učinejno i u ljeto prošle godine kada u Zrinjski i Široki Brijeg na identičan način dobili po 200.000 KM.
Davanje 400.000 KM iz jednog javnog preduzeća na finansiranje reklamiranja fudbalskih klubova i to očiglednim namještanjem postupka, predstavlja bezobrazan i neodgovoran pozet u vrijeme krize izazvane pandemijom virusa korona.
(Buka)