22°C
Mostar 24°C
Tuzla 25°C
Banja Luka 26°C
Bihać 24°C
Powered by Dark Sky

18.05.2020 / 14:44 BiH - Nakon pisanja Vijesti.ba

Demanti BS Telecoma: U predmetnom tekstu tendenciozno je iznijeto niz neistina

Demanti BS Telecoma: U predmetnom tekstu tendenciozno je iznijeto niz neistina
Arhiv / Vijesti.ba
Dana 17 05. 2020. godine, Internet-portal „Vijesti“ objavio je članak pod nazivom „Tramvajska stajališta od 4,6 miliona KM: Fortina vlada dala posao BS Telecomu“. U predmetnim tekstom, tendeciozno i zlonamjerno iznijeto je niz neistina, koje najoštrije demantujemo.

Projekt, kao i dodjela ugovora Konzorciju BS Telecom d.o.o. Sarajevo i drugi koji se tiče „Izgradnje i opremanje tramvajskih stajalištaza kontrolisanu naplatu karata i uvođenje elektronskog sistema naplate, raspisan je i potpisan 2018. godine, kada je na čelu Ministarstva saobraćaja KS bio ministar Mujo Fišo iz SDA. Samim tim, navodi iz naslova članka da je „Fortina vlada dala posao BS Telecomu“,  kao i navod iz teksta da je ovaj „[u]nosan posao na izgradnji tramvajskih stajališta [...] osigurao [Fortin]stranački kolega, bivši već ministar saobraćaja KS Adnan Šteta“ apsolutno su netačni.

Građane obavještavamo da kompletan Projekt izgradnje i opremanje tramvajskih stajališta je veoma složen i podrazumijeva modernizaciju cjelokupnog sistema tramvajskog prevoza, od čega će građani imati veliku korist. Projekt je od javnog interesa. Naslov, u kojem se navodi da je izgradnju tramvajske stanicu od 4,6 miliona KM Fortina vladana dala Konzorciju, u kombinaciji sa slikom jedne od tramvajski stanica, navodi čitaoce zaključak da je jedna tramvajska stanica toliko plaćena. To je klasično dezavuisanje javnosti i krivo predstavljavanje kompletnog Projekta. Štaviše, ni navod da su tramvajsko stajalište na Otoci građani Kantona Sarajevo platili preko 4,6 miliona KM nije tačan.

Do sada isplaćeni novac na ime I faze ovog projetka nema apsolutno nikakvu vezu sa građevinskim dijelom radova na tramvjskih stajalištima jer Ministarstvo saobraćaja nije obezbijedilo još uvijek uslove za građevinski dio radova.

Konačno, navođenje da je BS Telecom firma koju „mediji dovode u direktnu vezu sa kadrovima SDP-a“ predstavlja, također, klasičnu zloupotrebu javnog prostora jer su takvi navodi odavno demantovani u javnom prostoru. Još jednom navodimo da vlasništvo bilo kojeg pravnog subjekta nije bilo kakva tajna, pa svaki novinar ima mogućnost da ove informacije dobije bez bilo kakvih problema.

Na kraju, ukazujemo građanima da Internet-portal „Vijesti“ nikada nije dao mogućnost BS Telecom Solutions d.o.o. Sarajevo da se izjasni na napisane neistine, a što je novinarska obaveza.

Stoga, ukazujemo da ovakav i sličan članak nema bilo kakvu novinarsku vrijednost, već predstavlja klasičnu zloupotrebu javnog medijskog prostora u svrhu političkih obračuna na štetu projekata za građane BiH i na štetu uglednih privrednih subjekata iz BiH.

Ukazujemo javnosti da je BS Telecom Solutions d.o.o. Sarajevo renomirana bh. firma, i regionalni lider u poslovima kojima se bavi. Prisutna je i radi na tržištima SR Njemačke, Češke, Slovačke, Rusije, Srbije, Crne Gore, Hrvatske itd. Radi se o firmi koja zapošljava preko 100 zaposlenika od kojih je preko 80 visokoobrazovanih. Samo u Hrvatskoj, Srbiji i Crnoj Gori BS Telecom Solutions d.o.o. Sarajevo će realizovati poslova preko 25 miliona KM u narednom periodu. Stoga, pisanja Internet-portal „Avaz“ predstavlja narušavanje ugleda privrednicima iz Bosne i Hercegovine, pokušajima da neistinama i poluistinama dovede rad kvalitetnih bh. firmi u kontekst političkih zbivanja u našoj državi i neopravdanu diskreditaciju takvih firmi, što najoštrije osuđujemo.

(Vijesti.ba)

Izdvajamo