Naime, u odnosu na prošlogodišnji period održavanja, sada je, u četrdeset dana (29.11.2019. do 7.1.2020.) ostvareno 160.917 dolazaka i 308.787 noćenja.
U navedenom periodu, u TZGZ-u kažu kako je zabilježeno 53.545 (rast 15%) domaćih turista te 107.372 (rast 10%) stranih, a najbrojniji su bili gosti iz: Bosne i Hercegovine, Italije, Austrije, Slovenije i Njemačke. Od ukupno registriranih noćenja domaći turisti su ostvarili 97.825 (rast 15%), a strani 210.962 (rast 9%).
"Advent u Zagrebu je najuspješnija zagrebačka turistička manifestacija te sam izuzetno zadovoljna s ovim odličnim rezultatima. Posebno nas raduje činjenica da su pojedina emitivna tržišta (Njemačka, Austrija, Slovenija i Srbija), na kojima je TZGZ provodila ciljane online i offline marketinške kampanje, ostvarila porast od više od 15%.
Tako je, registrovano 27% više noćenja gostiju iz Njemačke i 24% više noćenja gostiju iz Austrije, što ukazuje na uspješnost kampanje, ali i na popularnost samog Adventa u Zagrebu. Uz spomenuta tržišta online kampanja se provodila i u Španiji, SAD-u, Italiji, BiH i Mađarskoj putem advertorijala, displej i video oglasa te je i s tih tržišta zabilježen porast. Oglasi su prikazivani na YouTubeu, Googleu, društvenim mrežama (Facebook, Instagram) i na mrežama portala navedenih tržišta", rekla je Martina Binenfeld, direktor TZGZ.
U Turističkoj zajednici navode kako su u Zagrebu bili dobri i rezultati za cijelu 2019. godinu. Tačnije, broj dolazaka je veći za 4% (1,459.572), a broj noćenja za 5% (2.656.964) u odnosu na 2018. godinu.
"S ovim rezultatima, Zagreb je, u komercijalnom smještaju, zauzeo prvo mjesto u dolascima i peto mjesto u noćenjima. Podaci su to koji iznova potvrđuju da je Zagreb postao nezaobilazno turističko odredište i TZGZ očekuje da će se takav pozitivan trend nastaviti i u nadolazećim mjesecima", kažu u zagrebačkoj turističkoj zajednici.
(Vijesti.ba)