29.11.2024 / 09:24 Ekonomija - Foto&Video

eCommerce Day 2024: Uspješno održano treće izdanje najvažnije konferencije o digitalnoj trgovini u BiH

Treće izdanje eCommerce Day konferencije, održano pod sloganom "eCommerce Galvanized! Don’t Hold Back!", uspješno je završeno u prepoznatljivoj atmosferi inovacije, inspiracije i razmjene znanja. Konferencija, koju organizuje eCommerce asocijacija u BiH, okupila je vodeće stručnjake, predstavnike kompanija i institucija, te entuzijaste digitalne ekonomije iz zemlje i regije.

Program ovogodišnje konferencije, pažljivo osmišljen kako bi obuhvatio ključne aspekte digitalne trgovine, privukao je veliku pažnju i interesovanje. Konferencija je pružila platformu za razmjenu znanja o aktuelnim trendovima, kao što su održivost, logističke strategije, digitalna sigurnost i integracija eCommerca u javnim institucijama. Fokus je stavljen na potrebu za prilagođavanjem globalnim standardima, uz zadržavanje lokalnih specifičnosti, kao ključnog elementa za jačanje konkurentnosti domaćih kompanija. Učesnici su istakli važnost integracije tehnologije i inovacija u sve segmente poslovanja kako bi se unaprijedila efikasnost i zadovoljile rastuće potrebe digitalnih potrošača.

Jedna od sesija konferencija bila je posvećena aplikaciji Temu, koja je izazvala globalnu pažnju kao disruptivna sila u digitalnoj trgovini. Predstavljene su ‘tajne’ uspjeha ove platforme, koja je kroz inovativan pristup redefinisala očekivanja korisnika i postavila nove standarde u online prodaji. Izlaganje je pružilo uvid u strategije koje su omogućile Temu da osvoji različita tržišta, ističući važnost tehnologije, korisničkog iskustva i prilagođavanja potrebama potrošača u savremenom eCommerce okruženju.

Razgovori o logistici i održivosti pokazali su da su upravo ovi segmenti ključni za izgradnju dugoročne vrijednosti u eCommerce sektoru. Diskusije o sigurnosti digitalnih transakcija naglasile su značaj transparentnosti i povjerenja, dok je segment o digitalizaciji javnih institucija ponudio konkretne uvide u to kako unaprijediti korisničko iskustvo i pojednostaviti pristup uslugama za građane.

Završetak konferencije obilježila je zajednička ocjena da eCommerce u Bosni i Hercegovini ulazi u novu fazu razvoja, u kojoj ključnu ulogu igra saradnja između privatnog i javnog sektora, uz podršku međunarodnih partnera. Kao centralni događaj za digitalnu trgovinu u zemlji, eCommerce Day 2024 još jednom je potvrdio svoj veliki značaj, dok organizatori već najavljuju ambiciozne planove za sljedeće izdanje u 2025. godini.

Konferenciju su podržali sponzori Monri Payments, Mastercard, Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo, Ministarstvo za nauku, visoko obrazovanje i mlade Kantona Sarajevo, Fondacija Mozaik, X Express Brza Pošta i BH Telecom, čija je podrška bila ključna za uspješnu realizaciju ovog značajnog događaja.

(Vijesti.ba)

Izdvajamo