Premijer KS Mario Nenadić, predvodi jednu zajedničku koordinaciju koja je u zadnja tri četiri mjeseca radila na ovom projektu.
- Radi se o jednom od najvažnijih projekata u Sarajevu zadnjih godina, to jest u zadnje dvije decenije. Ustvari se njena gradnja spominje još od 1995. godine i evo ova Vlada je uz ogromne napore, uspjela pokrenuti radove na toj važnoj saobraćajnici, kaže Nenadić za Vijesti.ba.
Projekat se radi na više dionica i u različitim je fazama.
- Tokom ovog vikenda pokrenuti su radovi od mašinske škole konkretno od budućeg rondoa kod američke ambasade do spoja sa ul. Halida Kajtaza. To je vrlo zahtjevna dionica u samom centru grada, sa puno infrastrukture i vrlo zahtjevnim imovinsko pravnim pitanjima, kaže Nenadić i dodaje:
- Rade se također i pripreme za početak gradnje tunela na Kobiljoj glavi, vrijednosti oko 56 mil KM. Gradnja tunela počinje u januaru. Otvorene su predkvalifikacije, koje će se realizirati u narednih 15-ak dana, nakon čega slijedi tender za izvođenje radove i u januaru sljedeće godine, dakle za 2-3 mjeseca početak radova .
Treća dionica je od rondoa na Barama do ulaska u tunel sa strane grada.
- Tu su radovi u toku. Trenutno se priprema i glavni projekat za izmještanje magistralnog gasovoda na dionici kroz Vogošću, a spreman je i projektni zadatak za projektovanje dionice od tunela do autoputa na Jošaničkoj petlji. Gradnja I transferzale je rezultat timskog rada, vrlo je složena i zahtjevna, posebno jer prolazi kroz sami centar grada i tri gradske općine, kaže premijer Nenadić za Vijesti.ba
On se u tom smislu zahvalio ministrima u Vladi KS, posebno Adiju Kalemu i njegovim saradnicima, Direkciji za puteve Kantona Sarajevo, načelnicima općina Ajnadžiću, Koldži I Smajiću, kao i direktorima i zaposlenicima Zavoda za izgradnju, Zavoda za planiranje I razvoj KS, predstavnicima komunalnih preduzeća, Pravobranilaštvu, federalnim institucijama koje su sudjelovale u gradnji i drugima.
(Vijesti.ba)