Tijekom prvog susreta polaznici Napretkovog besplatnog tečaja upoznali su se s definicijom copywritinga te prvim svjetskim copywriterima, a drugi susret bio je rezerviran za upoznavanje s formulom za pisanje AIDA i njenom primjenom u kreiranju različitog sadržaja.
AIDA je skraćenica od: Attention (Pozornost), Interest (Interes), Desire (Želja) i Action (Akcija), a uz teorijski dio, polaznici su savladali i praktičnu vježbu pisanja sadržaja za društvene medije koristeći formulu za pisanje AIDA te kreiranje sadržaja za službeni e-mail, priopćeno je iz HKD Napredak - Glavna podružnica Mostar
Uz AIDA-u, polaznici tečaja copywritinga, koji vodi Marko Suton, diplomirani novinar i profesionalni SEO copywriter, saznali su nešto više o jednom od najpoznatijih svjetskih copywritera, Johnu Caplesu, i njegovom najpoznatijem oglasu They Laughed When I Sat Down At the Piano But When I Started to Play!
Taj naslov, jedan od najpoznatijih, uvertira je u treći susret Napretkovog besplatnog tečaja copywritinga, u kojem će glavna tema biti upravo naslovi i njihova važnost u tekstu.
Treće predavanje tečaja copywritinga održat će se u četvrtak, 17. rujna s početkom u 19 sati u prostorijama čitaonice Narodne knjižnice HNŽ-a, u Hrvatskom domu hercega Stjepana Kosače, navodi se u priopćenju.
(Vijesti.ba / FENA)