22°C
Mostar 31°C
Tuzla 22°C
Banja Luka 21°C
Bihać 20°C
Powered by Dark Sky

28.07.2019 / 21:01 Ljepota i Zdravlje - Čuvajte zdravlje

Evo što će se dogoditi vašem tijelu ako samo pet minuta dnevno radite plank

Evo što će se dogoditi vašem tijelu ako samo pet minuta dnevno radite plank
Foto: Ilustracija
Jeste li u potrazi za najučinkovitijim vježbama koje će ojačati vaše trbušne mišiće i poboljšati držanje? Plank, odnosno izdržaj je najbolje rješenje.

Plank vježbe

-    Držite laktove direktno ispod ramena; staviti zglobove u skladu sa svojim laktovima.
-    Uvucite trbušne mišiće, stisnite stražnjicu i bedra (ne zaboravite disati normalno).
-    Držite tu pozu. Početnici bi trebali početi 'pucati' nakon 20-30 sekundi
-    Izbjegavajte spuštanje glave, ramena ili bokova.

Stručnjaci smatraju da je pet minuta planka dnevno idealno, ali naravno da se od početnika ne očekuje da održava takav tempo. Krenite s kraćim periodom i zatim ga postepeno produžujte za pet sekundi, piše Živim.

I ne morate izdržati pet minuta odjednom. Radite više serija.

Evo koje vas promjene čekaju:

Bol u leđima će se smanjiti

Ako se izvodi pravilno, plank ni na koji način ne šteti kralježnici. Izdržaj je vježba kojom gradite mišiće, a kralježnicu ne izlažete velikom pritisku. Redovito izvođenje ove vježbe reducirat će bol u leđima. Ipak, ako imate ozbiljnijih problema s leđima, konzultirajte se prvo s doktorom.

Trbuh postaje čvršći

Plank je vježba kojoj nema premca kada je učvršćivanje trbušnih mišića u pitanju, a nema štetnih posljedica za leđa, za razliku od nekih drugih vježbi tog tipa.

Bolje držanje

Plank pozitivno utječe na držanje, a ramena i vrat će vam na tome biti vrlo zahvalni.

Fleksibilnost

Fleksibilnost je nešto što nastaje redovitim izvođenjem ove vježbe. Ovaj oblik vježbanja utječe baš na sve grupe mišića - od ramena, lopatice do ključne kosti pa do onih u stopalima i prstima.

Jačaju se i mentalne sposobnosti

Plank vježbe imaju odličan učinak na živce što je izvrsno sredstvo za poboljšanje ukupnog raspoloženja. Kako je to moguće? Tijekom istezanja pokreću se i mišići koji pridonose stresu u tijelu, a na ovaj način se tijelo oslobađa stresa. Dobra vijest je da izdržaji imaju i pozitivan učinak kod liječenja simptoma anksioznosti i depresije, no samo ako to postane dio vaše dnevne rutine.


(Vijesti.ba)

Komentari - Ukupno %

NAPOMENA - Portal Vijesti.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Vijesti.ba!
1000 karaktera preostalo
Prikaži još

Izdvajamo